Geen gehaast, heerlijk eten wanneer jij dat wilt!
Nog geen kennis gemaakt en wil jij ook de mogelijkheid om voor jezelf en/of je personeel om te bestellen?
Geen gehaast, heerlijk eten wanneer jij dat wilt!
Nog geen kennis gemaakt en wil jij ook de mogelijkheid om voor jezelf en/of je personeel om te bestellen?
Frequently Asked Questions:
Kan ik kiezen wanneer mijn maaltijden bezorgd worden?
Wij hechten veel waarde aan de versheid van de maaltijden. Daarom werken met vaste leverdagen. De maaltijden van dinsdag, woensdag en donderdag worden op dinsdag tussen 12:00 en 16:00 geleverd. De maaltijden van vrijdag, zaterdag, zondag en maandag worden geleverd op vrijdag tussen 12:00 en 16:00.
Hoe worden mijn maaltijden bezorgd?
De maaltijden worden koel bij je werkgever bezorgd, hier worden ze direct in de speciaal hiervoor geleverde koelboxen gezet. Zo blijven ze namelijk het langst goed. Als je ze vervolgens in de koelkast legt kunnen ze nog 5 dagen bewaard blijven. Wil je ze toch langer bewaren? Vries het dan in, maar hou er rekening mee dat dit invloed kan hebben op de smaak.
Kan ik het bezorgadres wijzigen?
Ja dit kan tot 24 uur vóór het bezorgmoment. Let er wel op dat het gewijzigde bezorgadres bij KCHEFT aangesloten moet zijn. Zo kunnen we de lage prijzen en versheid in stand houden. Is het bedrijf van je wijziging niet bij KCHEFT aangesloten? Stuur ons dan een mailtje zodat we kunnen bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Ik ben vergeten om mijn bestelling door te geven, betekent dit dat ik nu geen maaltijd krijg?
Natuurlijk krijg je alsnog gewoon je maaltijden! Wij leveren dan maaltijden op basis van je voorkeuren uit eerdere bestellingen. Dan weten we zeker dat er ook maaltijden van jouw voorkeur beschikbaar zijn.
Kan ik ook betalen met pinpas of contant?
Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt er voor kiezen om via automatische incasso te betalen, of via een factuur naar je werkgever als hier afspraken over gemaakt zijn met je werkgever.
Ik heb een grote eetlust, kan ik ook grotere maaltijden bestellen?
Ja dit is mogelijk. Voor een toeslag van maar € 1,75 per maaltijd kunnen we de maaltijden 1,5 keer zo groot maken! Dit geef je gemakkelijk aan door bij je bestelling te kiezen voor de variant met 675 gram.
Kan ik mijn bestelling annuleren/pauzeren?
Ja dit kan. Geef duidelijk aan via de e-mail op welke dagen je geen maaltijden wenst te ontvangen en wij zorgen ervoor dat het goed komt.
Er is visite en ik wil graag extra bestellen, kan dit?
Ja dit kan. Geef dit uiterlijk 3 dagen voor de uiterste besteldatum door aan je werkgever. Zodra wij een mail hebben ontvangen van je werkgever zetten wij je persoonlijke account open voor een grotere bestelling.
Kan ik vegetarische maaltijden bestellen?
Elke week hebben wij minimaal 7 vegetarische maaltijden op het menu staan. Ook staan er minimaal 4 maaltijden met vis op het menu zodat er voor iedereen iets te kiezen is!
Aan welke dieetwensen voldoen de maaltijden?
Het is lastig om over ons hele assortiment aan te geven aan welke dieetwensen (zoals vegan, halal of lactosevrij) wij voldoen. Je ziet per maaltijd exact welke ingrediënten erin zitten en wat de allergenen zijn. Zo kun je per maaltijd zelf bekijken of deze past binnen jouw dieet.
Ik heb last van een allergie, kan ik dan ook bij jullie bestellen?
Ja dit kan. Het is al vervelend genoeg dat je last hebt van een allergie. Geef dit zo snel mogelijk aan ons door zodat in overleg kunnen kijken welke maaltijden wel voor jou geschikt zijn. Is er deze week niets beschikbaar? Dan maken we speciaal voor jou, zonder extra kosten, iets wat wel voor jou geschikt is.
Waarom kan ik niet als particulier bestellen?
KCHEFT is opgericht om een toevoeging te zijn voor alle seizoenswerkers die het mogelijk maken dat mensen heerlijk op vakantie kunnen gaan. Om de prijzen voor jullie zo laag mogelijk te kunnen houden is het van belang om zo efficiënt mogelijk te bezorgen. En om te zorgen dat de maaltijden alleen voor de seizoenswerkers beschikbaar zijn kan het alleen bij je werkgever bezorgd worden.
Hebben jullie ook abonnementen?
Wij werken zoveel mogelijk op abonnementsbasis. Wij weten dat je tijdens het seizoen al erg druk bent en het er nog wel eens bij inschiet om te bestellen. Met een abonnement kunnen we er dan voor zorgen dat je alsnog je maaltijden bezorgd krijgt. Daarnaast heb je met een abonnement voor 7 dagen ook nog € 2,50 extra korting op je maaltijden. Bij een abonnement van 3 óf 4 dagen een extra korting van € 1,50 op je maaltijden.
Waar kan ik mij bestellingen terugvinden?
Je krijgt van ons elke maand per email een overzicht van je geplaatste bestellingen. Heb je tussendoor een vraag over je bestellingen, neem dan makkelijk contact met ons op via email of whatsapp.
Is er een minimale bestelhoeveelheid?
Ja, per levermoment is er een minimum van 2 maaltijden.
Hoe maak ik de maaltijden klaar?
Dit kan in de oven of magnetron. In de magnetron verwarm je de maaltijd in 4 à 5 minuten op 600 Watt. Zet de maaltijd inclusief bakje in de magnetron. Prik wel een aantal gaatjes in het folie. Wil je de maaltijd opwarmen in de oven? Verwarm je oven dan eerst voor op 120 graden. Zet de maaltijd vervolgens 30 minuten in de oven. Je kunt de maaltijd met bakje en al in de oven zetten en hoeft geen gaatjes te prikken in het folie.
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Na een maand kunt je moment altijd kosteloos opzeggen. Laat het ons vóór de deadline om te bestellen een week van tevoren weten en wij zorgen ervoor dat het verwerkt wordt.
Ik heb een andere werkgever, kan ik blijven bestellen?
Ja dit kan. Let er wel op dat het gewijzigde bezorgadres bij KCHEFT aangesloten moet zijn. Zo kunnen we de lage prijzen en versheid in stand houden. Is het bedrijf van je wijziging niet bij KCHEFT aangesloten? Stuur ons dan een mailtje zodat we kunnen bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Aan welke kwaliteitsvoorwaarden voldoen jullie maaltijden?
Om jou vers, voedzaam en verrassend lekker te laten eten, kopen we alle ingrediënten van topkwaliteit en goede komaf op verantwoorde manier in. Zo werken we uitsluitend samen met leveranciers die deze waarden met ons delen. Verder shoppen we waar mogelijk het liefst lokaal – dat proef je.
Waar komen jullie ingrediënten vandaan?
We doen ons uiterste best om zo veel mogelijk producten bij lokale leveranciers in te kopen. Goed nieuws, want dat is gelukkig vaak haalbaar (én steeds vaker zelfs). Daarnaast moeten de maaltijden ten alle tijden voor jullie goed betaalbaar blijven, hier zitten onze inkopers bovenop. Het kan dus voorkomen dat we voor bepaalde producten en bepaalde ingrediënten het buiten Oostenrijk moeten zoeken.
Hoe vaak wijzigt het menu?
Elke week heb je de keuze uit 21 gerechten. Dit variëren we elke week. Wij proberen altijd minimaal 1 week vooruit het menu voor de aankomende weken bekend te maken. Komt die lekkere pasta van vorige week dan niet meer terug? Natuurlijk wel! We zullen gaande het seizoen een aantal toppers standaard beschikbaar maken.
Wat doe ik als ik niet tevreden ben over de maaltijden, de bezorging of iets anders?
Neem zo snel mogelijk contact op met ons via info@kcheft.com met de reden zodat we zo snel mogelijk samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.
Wat zijn de bezorgkosten?
Gratis! Door onze manier van bezorgen bij de werkgever kunnen wij de kosten van de bezorging laag houden en dit voordeel merk jij dus direct in je portemonnee!
Er is zoveel sneeuw gevallen dat ons dorp niet bereikbaar is over de weg. Bezorgen jullie alsnog?
Helaas beschikken wij (nog) niet over een gekoelde snowmobiel om ook ten tijde van een afsluiting bij jullie te komen. Door onze nauwe contacten in de regio zullen wij als er een afsluiting is ad-hoc onze werkwijze aanpassen en kijken dat de maaltijden zodra er een mogelijkheid is alsnog bezorgd kunnen worden.
Ervaringen
Geen gehaast, heerlijk eten wanneer jij dat wilt!
Weekmenu
Over ons
Jobs
Contact
FAQ
Algemene voorwaarden | Privacyverklaring